Paweł Kulesza ponownie dołącza do Tunezyjskiego Urzędu ds. Turystyki

Paweł Kulesza, marketing manager GTS Poland
fot. archiwum prywatne

Paweł Kulesza, ceniony w branży specjalista od marketingu turystycznego, ponownie dołączył do zespołu Tunezyjskiego Urzędu ds. Turystyki. 

Paweł Kulesza przez wiele lat związany był zawodowo z tunezyjskim przedstawicielstwem turystycznym w Polsce. Jego dotychczasowa działalność w urzędzie obejmowała długotrwałe działania promocyjne i współpracę z polskimi biurami podróży.

W czerwcu 2024 roku Kulesza objął stanowisko menedżera ds. marketingu i PR w GTS Poland – firmie zajmującej się konsolidacją miejsc lotniczych i współpracą z przewoźnikami, w tym liniami z Afryki Północnej. W okresie pracy w GTS Poland pozostawał zaangażowany w inicjatywy promujące Tunezję na polskim rynku.

Od listopada 2025 roku Kulesza ponownie koncentruje się na promocji Tunezji jako ważnego kierunku dla polskich turystów. Celem jego pracy będzie dalsze umacnianie pozycji kraju na rynku oraz wspieranie kampanii promujących jego różnorodną ofertę turystyczną.