Międzynarodowa agencja Kleber Group otwiera oddział w Polsce
fot. materiały prasowe
Międzynarodowa agencja komunikacyjna Kleber Group rozpoczęła działalność na polskim rynku. Otwarcie biura w Polsce jest elementem strategii rozwoju firmy w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, który stanowi perspektywiczny kierunek dla globalnych inwestycji oraz projektów turystycznych.
Kleber Group to agencja z siedzibami w Niemczech, Szwajcarii i Hiszpanii. Współpracuje z narodowymi organizacjami turystycznymi, luksusowymi markami hotelowymi oraz liniami lotniczymi na całym świecie. Polska dołącza do tej sieci jako kolejny rynek obsługiwany przez firmę. Agencja oferuje doradztwo strategiczne oraz pełen zakres usług komunikacyjnych. Zespół Kleber Group tworzą eksperci, którzy łączą globalne spojrzenie z lokalną znajomością rynku.
„Zdecydowaliśmy się na otwarcie biura w Polsce, ponieważ widzimy ogromny potencjał w tym regionie. Polska przyciąga coraz większą uwagę globalnych marek turystycznych i inwestorów dzięki dynamicznemu rozwojowi gospodarczemu, rosnącej siatce połączeń lotniczych oraz wzrostowi ruchu turystycznego, zarówno wyjazdowego, jak i przyjazdowego. Jednocześnie wiele polskich firm jest gotowych, by zaistnieć za granicą. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w pracy na rynkach międzynarodowych oraz znajomości komunikacji międzykulturowej możemy skutecznie wspierać marki w budowaniu silnej pozycji na nowych rynkach” – skomentowała Julia Kleber, założycielka i prezeska Kleber Group.
Agencja realizuje zintegrowane działania komunikacyjne w modelu B2B i B2C, obejmujące pozycjonowanie marki, relacje z mediami, marketing handlowy, strategie digitalowe, media społecznościowe, współpracę z influencerami oraz komunikację w zakresie zrównoważonego rozwoju.
W Polsce agencja planuje wykorzystać swoje międzynarodowe doświadczenie do zwiększania rozpoznawalności lokalnych marek oraz promocji kraju na arenie międzynarodowej. Polski oddział firmy poprowadzi Aleksandra Verchanka – ekspertka w zakresie komunikacji turystycznej i międzynarodowych relacji medialnych.
POWIĄZANE WPISY
5 grudnia 2025
Triverna.pl: Rekordowy grudzień w hotelach. Najwyższe ceny w górach
Z danych portalu Triverna.pl wynika, że grudzień w polskich hotelach zapowiada się…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Profitroom: Podlaskie hotele odnotowują 50,4 proc. wzrost rezerwacji. Na wynik wpływa Podlaski Bon Turystyczny
Według danych Profitroom liczba rezerwacji hotelowych w województwie podlaskim w okresie…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Sopocka Organizacja Turystyczna zaprasza do udziału w „Sopockich Perłach”
Sopocka Organizacja Turystyczna rozpoczyna siódmą edycję konkursu „Sopockie Perły”.…
0 Komentarzy1 Minuty
5 grudnia 2025
Sezon narciarski w Wiśle otwarty. Skolnity gotowy na narciarzy
Sezon narciarski na stacji Skolnity w Wiśle rozpocznie się dziś, 5 grudnia, o godzinie…
0 Komentarzy1 Minuty
4 grudnia 2025
Travelist.pl rusza z zimowym konkursem fotograficznym
Travelist.pl uruchomił konkurs fotograficzny „Jedź na ferie - wygraj wakacje”, w którym…
0 Komentarzy2 Minuty
4 grudnia 2025
Accor mianuje Karelle Lamouche CEO na Europę i Afrykę Północną
Grupa hotelowa Accor ogłosiła powołanie Karelle Lamouche na stanowisko CEO…
0 Komentarzy2 Minuty
3 grudnia 2025
Rusza 8. edycja konkursu fotograficznego #LubelskieTravel
Lubelska Regionalna Organizacja Turystyczna otwiera nabór do kolejnej edycji konkursu…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
WP Holding sprzedaje Fluege.de chińskiej grupie Tongcheng Travel
Fluege.de ma nowego właściciela. WP Holding zawarło umowę sprzedaży Invia Flights Germany…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
ULC rusza z nową edycją kampanii „Nie pakuj się w kłopoty”
Urząd Lotnictwa Cywilnego rozpoczął nową edycję kampanii edukacyjnej „Nie pakuj się w…
0 Komentarzy2 Minuty










