Bolt uruchamia śledzenie lotów dla zarezerwowanych przejazdów na kolejnych sześciu lotniskach w Polsce

Od maja, funkcja „Śledzenie lotów” dostępna jest na kolejnych lotniskach w Polsce. W ten sposób użytkownicy Bolt mogą zsynchronizować szczegóły swojego lotu z planowanym przejazdem taksówką z lotniska. Jeśli lot zostanie opóźniony lub odwołany, Bolt automatycznie dostosuje godzinę odbioru w ramach zaplanowanego przejazdu lub anuluje go bez narzucania dodatkowych kosztów.
Klienci Bolt mogą synchronizować swoje szczegóły lotu podczas planowania przejazdu z lotniska dzięki funkcji Śledzenia lotów. Jeśli lot zostanie opóźniony lub odwołany, Bolt automatycznie dostosuje godzinę odbioru w ramach Zarezerwowanego przejazdu lub anuluje przejazd bez obciążania pasażera dodatkowymi kosztami. Funkcja ta dostępna była od marca na kilkudziesięciu lotniskach na całym świecie, w tym na krakowskim lotnisku im. Jana Pawła II. Teraz usługa ta dostępna będzie także na lotniskach w Gdańsku, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach, Rzeszowie oraz Lublinie.
„Dzięki rozszerzenia dostępności funkcji Śledzenia Lotów dla Zarezerwowanych Przejazdów, użytkownicy oraz klienci Bolt Business mogą teraz synchronizować szczegóły swojego lotu podczas planowania przejazdu z kilku lotnisk w Polsce. Jeśli ich lot zostanie opóźniony lub odwołany, automatycznie dostosujemy godzinę odbioru lub anulujemy przejazd bez dodatkowych kosztów. To oznacza mniej czasu spędzonego na lotnisku i gwarancję dostępnego przejazdu nawet w godzinach szczytu” – powiedział Paweł Kuncicki, senior general manager Bolt w Polsce.
Aby skorzystać z tej funkcji, pasażerowie muszą wybrać przycisk „Zarezerwuj” na ekranie głównym aplikacji, a następnie wprowadzić lotnisko przylotu jako miejsce odbioru oraz docelową lokalizację. Podczas rezerwowania przejazdu użytkownicy mogą wybrać opcję „Dodaj szczegóły lotu”, a następnie podać datę lądowania, numer lotu, linię lotniczą lub miasto wylotu i wybrać swój konkretny lot. Na etapie zamawiania przejazdu użytkownik może również określić w ile minut po lądowaniu chce zostać odebrany. W przypadku opóźnienia przylotu, aplikacja Bolt automatycznie dostosuje przejazd do nowego rozkładu.
Lotniska należą do najpopularniejszych miejsc docelowych przejazdów Bolt, dlatego platforma wprowadza nowe i ulepszone funkcje, które poprawiają doświadczenie klienta w czasie rezerwacji przejazdu, jak i późniejszy komfort podczas podróży. Czytelne wskazówki w aplikacji, uzupełnione o zdjęcia, pomagają pasażerom znaleźć drogę z hali przylotów do strefy odbioru Bolt. Branding na lotniskach ułatwia lokalizację wyznaczonych miejsc odbioru. Kody odbioru, dostępne na niektórych lotniskach, pozwalają na skrócenie czasu oczekiwania na przejazd, łącząc pasażerów z pierwszym dostępnym kierowcą w kolejce przewozowej na lotnisku.
POWIĄZANE WPISY
5 grudnia 2025
Triverna.pl: Rekordowy grudzień w hotelach. Najwyższe ceny w górach
Z danych portalu Triverna.pl wynika, że grudzień w polskich hotelach zapowiada się…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Profitroom: Podlaskie hotele odnotowują 50,4 proc. wzrost rezerwacji. Na wynik wpływa Podlaski Bon Turystyczny
Według danych Profitroom liczba rezerwacji hotelowych w województwie podlaskim w okresie…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Sopocka Organizacja Turystyczna zaprasza do udziału w „Sopockich Perłach”
Sopocka Organizacja Turystyczna rozpoczyna siódmą edycję konkursu „Sopockie Perły”.…
0 Komentarzy1 Minuty
5 grudnia 2025
Sezon narciarski w Wiśle otwarty. Skolnity gotowy na narciarzy
Sezon narciarski na stacji Skolnity w Wiśle rozpocznie się dziś, 5 grudnia, o godzinie…
0 Komentarzy1 Minuty
4 grudnia 2025
Travelist.pl rusza z zimowym konkursem fotograficznym
Travelist.pl uruchomił konkurs fotograficzny „Jedź na ferie - wygraj wakacje”, w którym…
0 Komentarzy2 Minuty
4 grudnia 2025
Accor mianuje Karelle Lamouche CEO na Europę i Afrykę Północną
Grupa hotelowa Accor ogłosiła powołanie Karelle Lamouche na stanowisko CEO…
0 Komentarzy2 Minuty
3 grudnia 2025
Rusza 8. edycja konkursu fotograficznego #LubelskieTravel
Lubelska Regionalna Organizacja Turystyczna otwiera nabór do kolejnej edycji konkursu…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
WP Holding sprzedaje Fluege.de chińskiej grupie Tongcheng Travel
Fluege.de ma nowego właściciela. WP Holding zawarło umowę sprzedaży Invia Flights Germany…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
ULC rusza z nową edycją kampanii „Nie pakuj się w kłopoty”
Urząd Lotnictwa Cywilnego rozpoczął nową edycję kampanii edukacyjnej „Nie pakuj się w…
0 Komentarzy2 Minuty










