Rainbow Elite – luksusowe podróże dla wymagających klientów
Globalny rynek podróży luksusowych w 2024 roku został wyceniony na 2509,71 mld dolarów amerykańskich. Prognozy przewidują jego dalszy wzrost – do 2716,76 mld USD w 2025 roku i aż 4827,68 mld USD w 2032 roku*. Choć sektor ten nadal zdominowany jest przez turystów z Ameryki Północnej, rosnące zainteresowanie luksusową turystyką widoczne jest również w Europie, w tym w Polsce. Odpowiedzią na ten trend jest m.in. Rainbow Elite – segment luksusowych ofert „szytych na miarę” jednego z największych polskich touroperatorów.
Polacy coraz częściej decydują się na ekskluzywne destynacje, oczekując najwyższej jakości obsługi i wyjątkowych doświadczeń. Najnowsze dane dotyczące Malediwów potwierdzają tę tendencję – Polacy znajdują się w czołówce turystów odwiedzających ten prestiżowy archipelag, słynący z luksusowych ofert. To wyraźny sygnał rosnącego nad Wisłą zainteresowania wysokobudżetowymi podróżami.
W odpowiedzi na zmieniające się potrzeby Rainbow – jeden z największych polskich touroperatorów – stworzył segment Rainbow Elite. Jest to oferta skierowana do najbardziej wymagających podróżnych, którzy oczekują wysokiego standardu, indywidualnego podejścia i niezrównanych wrażeń. Klienci mogą liczyć na unikalne podróże, dopasowane do ich oczekiwań, z pełną personalizacją usług.
– Wprowadzając do sprzedaży ofertę „Elite”, od początku mieliśmy wizję kierunku, w jakim chcemy rozwijać ten koncept. Naturalnym krokiem stało się poszerzenie asortymentu o organizację podróży na indywidualne zamówienie, dedykowanych klientom poszukującym wyjątkowych doświadczeń i gotowym zainwestować w najwyższy standard usług. Sygnalizowane przez rynek oraz naszą sieć sprzedaży rosnące zapotrzebowanie potwierdziło potencjał tej koncepcji. Coraz więcej osób oczekuje dostępu do nieoczywistych miejsc, z dala od masowej turystyki, jednocześnie wymagając najwyższej jakości obsługi. W takiej sytuacji kluczowe znaczenie ma współpraca z doświadczonym i zaufanym partnerem. Dynamiczny wzrost zainteresowania ofertą pokazuje, że nasza strategia rozwoju w segmencie luksusowych podróży była trafnym wyborem – mówi Maciej Szczechura, prezes zarządu Rainbow.
„Podróże Elite” to nie tylko możliwość zorganizowania wypoczynku w wyjątkowych, ekskluzywnych hotelach w zasadzie w niemal każdym miejscu na świecie, ale przede wszystkim filozofia organizowania od „a” do „z” całego programu podróży – do dowolnego miejsca z najbardziej wymyślnymi atrakcjami. Mogą to być np. biznesowe wyjazdy golfowe, safari w Botswanie, obcowanie z dziką przyrodą Rwandy czy zupełnie nietypowe podróże do wybrzeża Antarktydy, gdzie klienci faktycznie wychodzą na ląd Bieguna Południowego. Programy podróży na zamówienie komponowane są z dbałością o każdy szczegół – zawierają indywidualne transfery, opiekę przez cały czas trwania imprezy, zakwaterowanie w unikalnych hotelach i wszystkie dodatkowe życzenia klienta. Nad realizacją programu na każdym etapie czuwa doświadczony zespół ekspertów.
Nieszablonowe kierunki i niezapomniane doświadczenia
Rainbow Elite otwiera drzwi do najbardziej egzotycznych zakątków świata: od safari 4×4 w dowolnym zakątku Afryki, przez luksusowe podróże pociągami, po wyprawy za oba koła podbiegunowe. W ofercie podróży Rainbow Elite znajdują się także m.in. wyprawy do Bhutanu i Nepalu – miejsc, które kuszą niedostępnością i mistycyzmem, a także safari z lotami balonem nad Serengeti czy luksusowe wille z prywatnymi basenami na Malediwach. Jak podkreślają przedstawiciele Rainbow, oferta wpisuje się w zyskujący na popularności trend quiet luxury – luksusu pozbawionego ostentacji, skupionego na najwyższej jakości usług i harmonii z otoczeniem.
– Quiet luxury to trend skupiający się na jakości, kunszcie i dyskrecji. Jest to podejście do mody i stylu życia, które kładzie nacisk na ponadczasową elegancję i subtelność, odwracając się od krzykliwych logotypów i ostentacyjnego bogactwa. To podróże, które nie krzyczą przepychem, lecz urzekają dyskretną elegancją – od butikowych hoteli w ukrytych w dziewiczych zakątkach Sri Lanki, po prywatne wille z panoramicznymi widokami na Seszelach. Quiet luxury to przede wszystkim celebracja autentycznych doświadczeń, takich jak spotkania z ekspertami w swoich dziedzinach, lokalnymi przewodnikami, biologami morskimi, i możliwość obserwowania dzikich zwierząt w ich naturalnym środowisku w kameralnym, aczkolwiek ekskluzywnym wydaniu – komentuje Maria Wyszomirska, product manager w Rainbow.
Dla najbardziej wymagających klientów wyznających zasadę quiet luxury to również podróże, które redefiniują pojęcie komfortu – jak rejsy ekspedycyjne na Grenlandię i Svalbard, luksusowe glampingi na pustyni w Omanie, pobyty w imponujących pałacach maharadżów w Indiach czy wypoczynek w minimalistycznych, ekologicznych resortach, które łączą nowoczesny design z nieskazitelną naturą. To powrót do subtelności i elegancji, które wyrażają się w jakości, a nie ostentacji. Podróże te są odpowiedzią na rosnące zainteresowanie luksusem świadomym, zrównoważonym i harmonijnym z otaczającym światem.
Jak zarezerwować podróż marzeń z Rainbow Elite?
Wystarczy skierować zapytanie do dowolnego salonu Rainbow, biura agencyjnego lub call center. Doświadczeni eksperci zadbają o każdy detal wyprawy – od transferów, przez zakwaterowanie, po atrakcje dopasowane do indywidualnych życzeń klienta. Więcej informacji: https://r.pl/
*https://www.fortunebusinessinsights.com/luxury-travel-market-111834
Materiał partnera
POWIĄZANE WPISY
6 października 2025
Marka Thomas Cook pojawi się na polskim rynku. eSky uruchamia sprzedaż agencyjną pod legendarnym brandem
Sieć agencyjna eSky będzie dystrybuować ofertę Thomasa Cooka, poszerzając kanały…
0 Komentarzy3 Minuty
3 października 2025
Itaka zaprezentowała ofertę na sezon letni 2026
Itaka zaprezentowała ofertę na sezon letni 2026. We wrześniu i październiku w Warszawie i…
0 Komentarzy2 Minuty
2 października 2025
Resabee Travel Tech partnerem XVII Forum Promocji Turystycznej
Już 13 października 2025 roku w Małopolskim Centrum Nauki Cogiteon odbędzie się XVII…
0 Komentarzy1 Minuty
2 października 2025
eSky: Odkryj europejskie miasta podczas koncertów największych gwiazd
eSky Group przygotowało oferty podróży na największe europejskie koncerty sezonu 2025/26.…
0 Komentarzy2 Minuty
2 października 2025
Anex Tour Poland otworzył trzy nowe biura sprzedaży
Anex Tour Poland powiększył swoją sieć o kolejne trzy biura sprzedaży. Nowe punkty…
0 Komentarzy1 Minuty
8 października 2025
O tym, jak skutecznie organizować wyjazdy studyjne dla influencerów porozmawiamy podczas XVII Forum Promocji Turystycznej
Organizacja wyjazdów studyjnych dla influencerów może znacząco wspierać promocję regionów…
0 Komentarzy2 Minuty
7 października 2025
N-Sykon partnerem XVII Forum Promocji Turystycznej
Już 13 października 2025 roku w Małopolskim Centrum Nauki Cogiteon odbędzie się XVII…
0 Komentarzy2 Minuty
6 października 2025
TOP Touristik startuje z first minute na lato 2026
TOP Touristik rozpoczyna sprzedaż first minute na lato 2026, oferując podróżnym możliwość…
0 Komentarzy1 Minuty
6 października 2025
Jesień nie dla miast. Polacy uciekają od miejskiego zgiełku w góry i nad morze
Jesienne city breaki tracą na popularności. Dane Travelist.pl pokazują, że rezerwacje w…
0 Komentarzy4 Minuty
6 października 2025
Marka Thomas Cook pojawi się na polskim rynku. eSky uruchamia sprzedaż agencyjną pod legendarnym brandem
Sieć agencyjna eSky będzie dystrybuować ofertę Thomasa Cooka, poszerzając kanały…
0 Komentarzy3 Minuty
3 października 2025
Itaka zaprezentowała ofertę na sezon letni 2026
Itaka zaprezentowała ofertę na sezon letni 2026. We wrześniu i październiku w Warszawie i…
0 Komentarzy2 Minuty
2 października 2025
Resabee Travel Tech partnerem XVII Forum Promocji Turystycznej
Już 13 października 2025 roku w Małopolskim Centrum Nauki Cogiteon odbędzie się XVII…
0 Komentarzy1 Minuty
2 października 2025
eSky: Odkryj europejskie miasta podczas koncertów największych gwiazd
eSky Group przygotowało oferty podróży na największe europejskie koncerty sezonu 2025/26.…
0 Komentarzy2 Minuty
2 października 2025
Anex Tour Poland otworzył trzy nowe biura sprzedaży
Anex Tour Poland powiększył swoją sieć o kolejne trzy biura sprzedaży. Nowe punkty…
0 Komentarzy1 Minuty
8 października 2025
O tym, jak skutecznie organizować wyjazdy studyjne dla influencerów porozmawiamy podczas XVII Forum Promocji Turystycznej
Organizacja wyjazdów studyjnych dla influencerów może znacząco wspierać promocję regionów…
0 Komentarzy2 Minuty
7 października 2025
N-Sykon partnerem XVII Forum Promocji Turystycznej
Już 13 października 2025 roku w Małopolskim Centrum Nauki Cogiteon odbędzie się XVII…
0 Komentarzy2 Minuty
6 października 2025
TOP Touristik startuje z first minute na lato 2026
TOP Touristik rozpoczyna sprzedaż first minute na lato 2026, oferując podróżnym możliwość…
0 Komentarzy1 Minuty
6 października 2025
Jesień nie dla miast. Polacy uciekają od miejskiego zgiełku w góry i nad morze
Jesienne city breaki tracą na popularności. Dane Travelist.pl pokazują, że rezerwacje w…
0 Komentarzy4 Minuty
6 października 2025
Marka Thomas Cook pojawi się na polskim rynku. eSky uruchamia sprzedaż agencyjną pod legendarnym brandem
Sieć agencyjna eSky będzie dystrybuować ofertę Thomasa Cooka, poszerzając kanały…
0 Komentarzy3 Minuty