Itaka została sponsorem tytularnym stadionu w Opolu

Podpisanie umowy z Itaką jest efektem wielomiesięcznych poszukiwań partnera dla stadionu. Sponsora tytularnego wyłoniono w drugiej turze konkursu, a Itaka jako jedyna zaproponowała ofertę spełniającą nowe wymagania.
„Bardzo się cieszę, że Stadion Opolski od dziś nazywa się Itaka Arena, a sam proces komercjalizacji zakończyliśmy jeszcze przed oficjalnym otwarciem obiektu. To sytuacja bez precedensu. Aktualny mistrz Polski Jagiellonia Białystok na sponsora tytularnego czekał ponad dziewięciu lat, co pokazuje, jak trudny jest to proces. Tym większym wyróżnieniem jest wsparcie Itaki, która dostrzegła potencjał Stadionu i miasta. Jestem przekonany, że na tej współpracy skorzystają obie strony” – powiedział prezydent Opola, Arkadiusz Wiśniewski.
„Poszukiwania sponsora tytularnego rozpoczęliśmy już w pierwszej połowie ubiegłego roku. W ciągu ostatnich miesięcy w tak zwanym dialogu technicznym byliśmy z kilkoma potencjalnymi sponsorami, ale to właśnie ITAKA była jedną z firm, z którymi rozmawialiśmy jeszcze na etapie budowy. Cieszymy się, że udało się nam przekonać do współpracy tak zacną markę – lidera branży turystycznej, w dodatku firmę z silnymi, opolskimi korzeniami – powiedziała Katarzyna Oborska-Marciniak, wiceprezes Zakładu Komunalnego w Opolu.
Ekskluzywne prawa sponsorskie
Umowa między Zakładem Komunalnym a Itaką przewiduje szeroki zakres promocji marki oraz unikalne prawa sponsorskie. Itaka zyskuje prawo do nazwy Itaka Arena oraz do logotypu promocyjnego obiektu, który będzie widoczny w materiałach promocyjnych oraz na elewacji stadionu. Umowa obejmuje także marketingowe aktywacje dostosowane do potrzeb sponsora.
Ponadto Itaka otrzyma na wyłączność doskonale zlokalizowaną lożę VIP na pierwszym piętrze stadionu wraz z dedykowanymi miejscami siedzącymi. Dodatkowo zyska dostęp do miejsc parkingowych w strefie VIP oraz możliwość korzystania z sali bankietowej VIP. W ramach pakietu sponsorskiego Itaka będzie mogła organizować wydarzenia w sali konferencyjnej, z pełnym wsparciem technicznym, a także przeprowadzać ekskluzywne toury ze zwiedzaniem stadionu.
„Zaszczytne miano sponsora tytularnego to dla nas powód do dumy i kolejny, niezwykle ważny krok w promocji naszej marki przez sport. Zdrowa rywalizacja i radość z uzyskanych wyników wpisują się także w naszą strategię. Serdecznie gratuluję wszystkim, którzy przyczynili się do powstania i finalizacji tego wspaniałego obiektu i jestem przekonany, że już wkrótce stanie się on areną porywających sportowych wydarzeń” – powiedział Piotr Henicz, wiceprezes Itaka Holdings.
POWIĄZANE WPISY
12 grudnia 2025
Polacy wskazali najlepsze ośrodki narciarskie w kraju. Za nami pierwsza edycja rankingu Triverna.pl
Zimowy sezon w Polsce dopiero się rozpoczyna, a krajowe stoki już przyciągają narciarzy i…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2025
POWER podsumowuje branżę MICE w 2025: relacje ważniejsze niż efekty specjalne
Agencja POWER podsumowała działalność w mijającym roku i przedstawiła prognozy na 2026.…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2025
Turystyka dostępna dla wszystkich. Akademia Kompetencji TOO zapowiada cykl bezpłatnych szkoleń
Rosnąca liczba podróżnych o zróżnicowanych potrzebach oraz obowiązujące przepisy…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2025
Spektakularna metamorfoza Urlop.pl: świeży wygląd, spójna komunikacja i nowoczesność
Podczas Konferencji & Gali Urlop.pl 2025, która odbyła się 3 grudnia, jedna z…
0 Komentarzy10 Minuty
8 grudnia 2025
Nowa kolejka w słowackich Tatrach Wysokich
W ośrodku narciarskim Štrbské Pleso zaprezentowano najnowocześniejszą kolejkę linową na…
0 Komentarzy2 Minuty
8 grudnia 2025
Travelplanet: Coraz więcej Polaków wybiera egzotykę w sezonie zimowym
Z danych Travelplanet.pl wynika, że coraz więcej Polaków planuje wyjazdy do egzotycznych…
0 Komentarzy2 Minuty
8 grudnia 2025
Ceny wyjazdów na sierpień 2026 poszły w górę. Największe wzrosty na Teneryfie, Malcie i Krecie
W minionym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 3 sierpnia a 9 sierpnia…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Triverna.pl: Rekordowy grudzień w hotelach. Najwyższe ceny w górach
Z danych portalu Triverna.pl wynika, że grudzień w polskich hotelach zapowiada się…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Profitroom: Podlaskie hotele odnotowują 50,4 proc. wzrost rezerwacji. Na wynik wpływa Podlaski Bon Turystyczny
Według danych Profitroom liczba rezerwacji hotelowych w województwie podlaskim w okresie…
0 Komentarzy3 Minuty










