Rainbow Tours S.A. umacnia swoją pozycję w Grecji. Nowy hotel White Olive z Aquaparkiem na Kos dołącza do oferty
13 listopada 2024 należąca do Rainbow Tours S.A. spółka White Olive A.E. zakupiła 100 proc. udziałów w spółce Hellas Stars Resorts A.E., posiadającej hotel na wyspie Kos. Obiekt zyska nową nazwę White Olive Premium Marine i w najbliższym czasie znajdzie się w ofercie Rainbow.
To pierwszy hotel z aquaparkiem, największy w sieci hoteli White Olive – spółki należącej do Rainbow Tours S.A. Turyści znają ten obiekt i wysoko go oceniają.
Czterogwiazdkowy hotel White Olive Premium Marine położony jest na plaży, w ogrodzie, nieopodal znanej, turystycznej miejscowości Tigaki, słynącej z pięknych plaż. W pobliżu znajdują się atrakcje takie jak starożytny amfiteatr, słone bagna czy malowniczy port jachtowy. To idealne miejsce dla rodzin z dziećmi. Hotel oferuje wiele udogodnień – baseny z leżakami i parasolami, park wodny ze zjeżdżalniami i atrakcjami dla dzieci, plac zabaw, mini klub, a także bary i restauracje.
Nowy hotel to piąty obiekt w sieci White Olive – największy, bo oferujący 338 pokoi.
„To kolejny etap strategii rozwoju własnej sieci hotelowej, w ramach której Spółka konsekwentnie inwestuje w obiekty o wysokiej jakości i bardzo dobrej lokalizacji, na terenie Grecji. Dzięki kolejnym inwestycjom istotnie zwiększamy wolumen naszego biznesu hotelowego i jego udział w grupie” – mówi Jakub Puchałka, wiceprezes zarządu Rainbow Tours S.A.
Obiekt ceniony przez turystów
Hotel pod poprzednią nazwą Labranda Marine Aquapark był już dostępny w ofercie Rainbow i cieszył się bardzo dobrymi opiniami.
„To fantastyczny obiekt na malowniczej wyspie Kos, oferujący naszym gościom możliwość wypoczynku bezpośrednio nad brzegiem morza. W naszym hotelu zarówno dorośli, jak i dzieci, znajdą szeroki wachlarz atrakcji, a wszystkich z pewnością zachwyci nasza śródziemnomorska kuchnia” – podkreśla Edyta Romanowska, zarządzająca siecią White Olive.
Warto dodać, że hotel został odnowiony w 2023 roku, a spółka White Olive ma w planach dalsze prace modernizacyjne.
White Olive – baza dla turystów kochających Grecję
Obecnie do sieci hoteli White Olive należy pięć obiektów. Dwa hotele pięciogwiazdkowe White Olive Elite Laganas na Zakynthos oraz White Olive Elite Rethymno na Krecie, a także trzy obiekty czterogwiazdkowe: White Olive Premium Laganasna Zakynthos, White Olive Premium Lindos na Rodos oraz nowy Hotel White Olive Premium Marine. Spółka White Olive A.E. pozyskała część funduszy na inwestycję w hotele z Polskiego Funduszu Rozwoju.
Wszystkie hotele działają w formule All Inclusive. Każdy z nich znajduje się w świetnej lokalizacji – blisko plaży, oferuje wysoki standard pokoi i starannie dopracowaną ofertę restauracyjną. Hotele są na bieżąco modernizowane. Przed sezonem Lato 2024 dwa hotele zostały rozbudowane – w hotelu White Olive Premium Laganas powstał nowy budynek liczący 54 nowe pokoje, a hotel White Olive Elite Rethymno został rozbudowany o 34 pokoje.
Aktualnie sieć White Olive dysponuje 923 pokojami.
White Olive stawia na Grecję, która dzięki swojemu położeniu, klimatowi, historii i bogatej kuchni jest jedną z ulubionych destynacji wakacyjnych dla turystów z całego świata. Hotele White Olive przyjmują gości z całej Europy: poza turystami z Polski, również z Niemiec, Wielkiej Brytanii, Skandynawii, ale też Czech czy Węgier.
POWIĄZANE WPISY
3 września 2025
Raport PIT: Egipt odzyskuje popularność, Turcja nadal liderem. Ceny nieznacznie w górę, poniżej poziomu inflacji
Na czele rankingu ulubionych kierunków ponownie Turcja, która już od kilku lat pozostaje…
0 Komentarzy11 Minuty
2 września 2025
Itaka z rekordową gwarancją ubezpieczeniową. 558 mln zł na sezon 2025/2026
Biuro podróży Itaka zabezpieczyło swoich klientów rekordową gwarancją ubezpieczeniową na…
0 Komentarzy2 Minuty
1 września 2025
Biura podróży – koszty imprez turystycznych bez większych zmian
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 3 i 9 sierpnia 2026…
0 Komentarzy3 Minuty
1 września 2025
Kampania City Break to MY wraca. eSky stawia na różnorodność i AI w podróżach
ESky.pl wraca z kampanią City Break to MY. Nowa odsłona akcji pokazuje, że city break to…
0 Komentarzy5 Minuty
29 sierpnia 2025
Wiele marek, jeden zarząd. Invia, Travelplanet i Wakacje.pl łączą siły w regionie CEE
Każdy rynek i każda marka mają znaczenie – to główny przekaz pierwszego wspólnego…
0 Komentarzy5 Minuty
16 września 2025
TOP Touristik świętuje 10-lecie działalności
W Poznaniu odbyła się uroczystość z okazji 10-lecia działalności TOP Touristik. W…
0 Komentarzy1 Minuty
15 września 2025
My Blue Riviera prezentuje ofertę dla sektora MICE
W ubiegłym tygodniu w Warszawie My Blue Riviera przedstawiło ofertę dla polskich biur…
0 Komentarzy1 Minuty
10 września 2025
Kiwi.com: Jesień coraz popularniejszym sezonem podróży Polaków
Podróże poza sezonem zyskują na znaczeniu. Dane Kiwi.com pokazują, że tej jesieni liczba…
0 Komentarzy2 Minuty
8 września 2025
Biura podróży – ceny imprez turystycznych na sezon lato 2026 ruszyły umiarkowanie w górę
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 3 i 9 sierpnia 2026…
0 Komentarzy3 Minuty
3 września 2025
Raport PIT: Egipt odzyskuje popularność, Turcja nadal liderem. Ceny nieznacznie w górę, poniżej poziomu inflacji
Na czele rankingu ulubionych kierunków ponownie Turcja, która już od kilku lat pozostaje…
0 Komentarzy11 Minuty
2 września 2025
Itaka z rekordową gwarancją ubezpieczeniową. 558 mln zł na sezon 2025/2026
Biuro podróży Itaka zabezpieczyło swoich klientów rekordową gwarancją ubezpieczeniową na…
0 Komentarzy2 Minuty
1 września 2025
Biura podróży – koszty imprez turystycznych bez większych zmian
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 3 i 9 sierpnia 2026…
0 Komentarzy3 Minuty
1 września 2025
Kampania City Break to MY wraca. eSky stawia na różnorodność i AI w podróżach
ESky.pl wraca z kampanią City Break to MY. Nowa odsłona akcji pokazuje, że city break to…
0 Komentarzy5 Minuty
29 sierpnia 2025
Wiele marek, jeden zarząd. Invia, Travelplanet i Wakacje.pl łączą siły w regionie CEE
Każdy rynek i każda marka mają znaczenie – to główny przekaz pierwszego wspólnego…
0 Komentarzy5 Minuty
16 września 2025
TOP Touristik świętuje 10-lecie działalności
W Poznaniu odbyła się uroczystość z okazji 10-lecia działalności TOP Touristik. W…
0 Komentarzy1 Minuty
15 września 2025
My Blue Riviera prezentuje ofertę dla sektora MICE
W ubiegłym tygodniu w Warszawie My Blue Riviera przedstawiło ofertę dla polskich biur…
0 Komentarzy1 Minuty
10 września 2025
Kiwi.com: Jesień coraz popularniejszym sezonem podróży Polaków
Podróże poza sezonem zyskują na znaczeniu. Dane Kiwi.com pokazują, że tej jesieni liczba…
0 Komentarzy2 Minuty
8 września 2025
Biura podróży – ceny imprez turystycznych na sezon lato 2026 ruszyły umiarkowanie w górę
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 3 i 9 sierpnia 2026…
0 Komentarzy3 Minuty
3 września 2025
Raport PIT: Egipt odzyskuje popularność, Turcja nadal liderem. Ceny nieznacznie w górę, poniżej poziomu inflacji
Na czele rankingu ulubionych kierunków ponownie Turcja, która już od kilku lat pozostaje…
0 Komentarzy11 Minuty