Promocja Polski przez sport. POT i PZT podpisują umowę o współpracy
Polska Organizacja Turystyczna (POT) oraz Polski Związek Tenisowy (PZT) ogłosiły współpracę w ramach nowej kampanii. Głównym jej celem jest promocja Polski na arenie międzynarodowej poprzez sport.
W trakcie konferencji, na której obecni byli wiceprezes POT Małgorzata Wilk-Grzywna oraz prezes PZT Dariusz Łukaszewski podpisano umowę o współpracy zakładającą promocję Polski poprzez wydarzenia sportowe z udziałem znanych sportowców.
Hurkacz w roli ambasadora
Jednym z punktów kampanii będzie spot promocyjny z udziałem Huberta Hurkacza, który zostanie wyemitowany na rynkach zagranicznych m.in. we Francji i Hiszpanii. Natomiast w przyszłym roku projekt zostanie rozszerzony również na rynek krajowy. W spocie Hurkacz zaprezentuje się w trzech rolach: jako zawodnik turnieju ATP w Paryżu, sportowiec regenerujący się w Zakopanem oraz ambasador rodzinnego Wrocławia.
„Spot promocyjny będzie prezentował atrakcyjność turystyczną Polski, a Hurkacz stanie się jednym z kilku ambasadorów naszego kraju” – powiedziała wiceprezes POT Małgorzata Wilk-Grzywna.
Promocja Polski przez sport
Prezes PZT, Dariusz Łukaszewski, podkreślił, że współpraca z POT to świetna okazja do promocji nie tylko tenisa, ale także kraju na arenie międzynarodowej.
„Promocja Polski przez sportowców, takich jak Hubert Hurkacz, to strzał w dziesiątkę. Sportowcy, którzy spędzają większość czasu na międzynarodowych zawodach, mają doskonałą okazję do pokazania walorów Polski” – komentuje Dariusz Łukaszewski, prezes PZT.
W ramach kampanii powstaną również inne materiały promocyjne, m.in. artykuły w „Tennis Magazine”. 28 października odbędzie się konferencja prasowa w Paryżu, podczas której promowane będą zarówno turniej tenisowy ATP, jak i atrakcje turystyczne Polski.
Kolejne umowy promocyjne
Umowa z Polskim Związkiem Tenisowym jest piątą z kolei w ramach szerszej kampanii promocji Polski przez sport. Wcześniej POT podpisała umowy z Fundacją Kamili Skolimowskiej, Polskim Komitetem Paraolimpijskim, Związkiem Piłki Ręcznej w Polsce oraz Polskim Związkiem Piłki Nożnej angażując w projekty takie gwiazdy sportu jak m.in. Natalia Kaczmarek, Bartosz Bereszyński czy Natalia Partyka.
POWIĄZANE WPISY
28 listopada 2025
Lotnisko Rzeszów-Jasionka z rekordowym wynikiem cargo w październiku 2025 roku
Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka w październiku 2025 roku obsłużył ponad 1 mln kg ładunków,…
0 Komentarzy2 Minuty
25 września 2025
Meet Latinoamerica 2025 – cztery dni spotkań w czterech miastach
29 września 2025 roku startuje I edycja Meet Latinoamerica 2025. Roadshow B2B odbędzie…
0 Komentarzy1 Minuty
22 września 2025
Rusza bon warmińsko-mazurski
Od dziś, 22 września zaczyna się rejestracja chętnych na Bon Warmińsko-Mazurski.…
0 Komentarzy2 Minuty
12 września 2025
XVII Forum Promocji Turystycznej: specjalna cena biletów tylko do 15 września
Jesienna edycja Forum Promocji Turystycznej odbędzie się już 13 października 2025 roku w…
0 Komentarzy1 Minuta
9 września 2025
Europ Assistance Polska: Turcja liderem wakacyjnych wyjazdów Polaków
Turcja okazała się najpopularniejszym kierunkiem wakacyjnym Polaków w sezonie letnim…
0 Komentarzy3 Minuty
9 września 2025
Polskie Porty Lotnicze opublikowały raport o przyszłości technologii lotniskowych
Polskie Porty Lotnicze opublikowały raport „Przyszłość technologii lotniskowych -…
0 Komentarzy1 Minuty
5 września 2025
Wizz Air uruchamia nowe trasy z Katowic i Wrocławia do Ochrydy
Wizz Air ogłosił uruchomienie nowych połączeń z Polski do Macedonii. Przewoźnik zacznie…
0 Komentarzy1 Minuty
11 sierpnia 2025
Hotelarze odpowiadają na ataki w sprawie KPO
Branża turystyczna, która w czasie pandemii (a potem wojny za naszą wschodnią granicą)…
0 Komentarzy3 Minuty
6 sierpnia 2025
Rankomat.pl: Polacy zadecydowali – Tatry najpiękniejsze w Polsce, Polska najpiękniejsza na świecie
Co piąty Polak wskazuje Tatry jako najpiękniejsze miejsce w kraju, a co dziesiąty -…
0 Komentarzy2 Minuty










