Nocowanie.pl: zwierzęta wygenerowane przez AI zachęcają w nowej kampanii do wczesnej rezerwacji wakacji

Portal Nocowanie.pl rusza z nową kampanią „Idzie lato z Nocowanie.pl”, która potrwa do końca czerwca. Dzięki animowanym bohaterom – zwierzakom wygenerowanym przez AI – akcja ma zachęcić Polaków do wcześniejszej rezerwacji wakacyjnych noclegów. Kampania ma na celu zmianę podejścia do planowania letniego wypoczynku, promując bogatą ofertę noclegową w Polsce oraz w popularnej wśród Polaków Chorwacji.
Celem kampanii „Idzie lato z Nocowanie.pl”, która potrwa do końca czerwca, jest zachęcenie turystów do wcześniejszej rezerwacji noclegów na wakacje i pokazanie, w jaki sposób można skorzystać z szerszej oferty dostępnych możliwości. Głównie w Polsce, ale również w Chorwacji, popularnej wśród polskich urlopowiczów.
„Od kilku sezonów obserwujemy, że Polacy zostawiają decyzję o wakacyjnym wyjeździe na ostatnią chwilę, szczególnie, gdy rozważają wypoczynek w kraju. W ten sposób często sami pozbawiają się możliwości korzystania z najatrakcyjniejszych ofert” – podkreśla Marta Lemberska, brand manager Nocowanie.pl.
„Naszą kampanią chcemy zmienić podejście do planowania letniego wypoczynku. Pomagają nam w tym sympatyczni bohaterowie, czyli zwierzaki zaprojektowane przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji. To one przekonywać będą podróżników do wcześniejszej rezerwacji i podpowiedzą, jak wyszukiwać propozycje najlepiej dostosowane do indywidualnych potrzeb” – wyjaśnia.
Opowieść o perypetiach zwierzaków – niedźwiedzi, jeży, borsuków czy ośmiornicy nie tylko uatrakcyjnia proces rezerwacji, ale także ułatwia wyobrażenie sobie i zaplanowanie wymarzonego urlopu. Animowani bohaterowie nie tylko rezerwują noclegi, ale również biorą udział w całym procesie planowania wyjazdu – od wyboru kierunku po potwierdzenie pobytu.
„W ten sposób nie tylko sam wyjazd, ale także jego planowanie może stać się rodzinną przygodą. Nocowanie.pl jest największym polskim serwisem rezerwacyjnym i jednocześnie jedną z najczęściej odwiedzanych witryn turystycznych, nic więc dziwnego, że w kreowanie letniej kampanii zaprzęgliśmy najnowocześniejsze narzędzia, takie jak sztuczna inteligencja” – podkreśla Marta Lemberska.
Dzięki funkcjom wyszukiwania w serwisie Nocowanie.pl i przy wsparciu bohaterów kampanii, użytkownicy mogą filtrować oferty noclegów pod kątem swoich potrzeb, bez względu na to czy wakacje planuje duża rodzina, para ceniąca wygodę czy singiel, poszukujący aktywnych form wypoczynku.
„Obecny w kreacjach symbol literki „N” to nie tylko nawiązanie do identyfikacji wizualnej naszego serwisu, ale też gwarancja jakości i autentyczności. Wybierający miejsce na wakacje przez Nocowanie.pl, mają pewność, że korzystają z oferty sprawdzonej i polecanej przez innych podróżników” – dopowiada Marta Lamberska i dodaje, że Nocowanie.pl umożliwia wyszukiwanie spośród 22,5 tys. obiektów w Polsce, w tym blisko 10 tys. do rezerwacji online. Akcja wspierać będzie też użytkowników planujących wyjazd do Chorwacji, w której serwis oferuje ponad 26 tys. obiektów z możliwością rezerwacji online.
Kampania ukierunkowana na budowanie świadomości marki w tym okresie dla branży, jakim jest czas przed wysokim sezonem, została stworzona wewnętrznie, przez dział marketingu Nocowanie.pl, bez wsparcia agencji zewnętrznych.
POWIĄZANE WPISY
16 grudnia 2025
PLL LOT ogłaszają nabór do 4. edycji Konkursu na Najlepszą Pracę Dyplomową
PLL LOT zapraszają studentów do udziału w 4. edycji Konkursu na Najlepszą Pracę…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
Wystartował program Future Professionals dla młodych talentów branży MICE
Wystartował program mentoringowy Future Professionals dla młodych talentów branży MICE. W…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
Rankomat: Większość Polaków przywita Nowy Rok w domowym gronie
Większość Polaków planuje powitać Nowy Rok w domowym zaciszu – wynika z badania…
0 Komentarzy3 Minuty
15 grudnia 2025
Polscy turyści na drugim miejscu na Słowacji
Na konferencji prasowej w Warszawie przedstawiciele Slovakia Travel i Tatry Mountain…
0 Komentarzy2 Minuty
15 grudnia 2025
Travelist: Wysokie zainteresowanie feriami 2026. Ceny nieznacznie wzrosły
Rynek wyjazdów na ferie zimowe 2026 pozostaje stabilny – wynika z analizy Travelist.pl.…
0 Komentarzy4 Minuty
15 grudnia 2025
Ryanair przedstawia najpopularniejsze kierunki Polaków w okresie świątecznym
W okresie świąteczno-noworocznym Polacy najchętniej wybierają Włochy, Hiszpanię i Maltę,…
0 Komentarzy3 Minuty
12 grudnia 2025
Polacy wskazali najlepsze ośrodki narciarskie w kraju. Za nami pierwsza edycja rankingu Triverna.pl
Zimowy sezon w Polsce dopiero się rozpoczyna, a krajowe stoki już przyciągają narciarzy i…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2025
POWER podsumowuje branżę MICE w 2025: relacje ważniejsze niż efekty specjalne
Agencja POWER podsumowała działalność w mijającym roku i przedstawiła prognozy na 2026.…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2025
Turystyka dostępna dla wszystkich. Akademia Kompetencji TOO zapowiada cykl bezpłatnych szkoleń
Rosnąca liczba podróżnych o zróżnicowanych potrzebach oraz obowiązujące przepisy…
0 Komentarzy2 Minuty










