Rainbow rozpoczyna promocję second minute z pakietem za złotówkę

Rainbow rozpoczął promocję – second minute. W promocji przy zakupie oferty na nadchodzące lato, za symboliczną złotówkę można wybrać parking przy lotnisku lub bony na dojazd taksówką, szybką kontrolę bezpieczeństwa i bony na zakupy na lotnisku. Promocja wspierana jest szeroką kampanią marketingową.
W Rainbow rozpoczął się czas second minute, czyli promocji, która zawsze obowiązuje po przedsprzedaży. Jej idea opiera się na pakiecie korzyści dostępnych przez mocno ograniczony czas, z myślą o tych, którzy rezerwują wakacje z dużym wyprzedzeniem, ale jeszcze do tej pory nie podjęli ostatecznej decyzji. Według badania rynku usług turystycznych zrealizowanym przez agencję badawczą Synergion, prawie połowa osób wyjeżdżających za granicę deklaruje chęć kupienia wakacji dużo wcześniej i nie czeka na ostatnią chwilę. Ta grupa rośnie, gdyż ostatnie sezony pokazały, że w last minute wcale nie jest tanio, a wybór ofert oraz terminów jest bardziej ograniczony.
Klimat komfortu i beztroska w podróży
Tegoroczna edycja second minute jest bardzo mocno osadzona w klimacie komfortu, ale też akcentuje nadrzędną rolę beztroski w komunikacji touroperatora. Kluczowym elementem jest unikatowa koncepcja pakietu odlotowego, w którym poszczególne elementy można nabyć tylko za 1 zł. W Pakiecie znajdziemy opcję parkingu przy lotnisku, a dla tych, którzy wylatują z miasta, w którym mieszkają, dwa bony po 50 zł na taksówkę.
Druga część pakietu to przyspieszona kontrola bezpieczeństwa – Fast Track – dostępna na lotniskach w Warszawie-Okęciu, Gdańsku, Katowicach, Poznaniu i Wrocławiu. Ostatni, nowatorski element, to bony o wartości 50 zł od osoby do realizacji w wybranych sklepach i punktach gastronomicznych na lotnisku. Dzięki temu można przed samym wylotem wypić kawę, coś zjeść lub zaopatrzyć się w przekąski na drogę, prasę czy kosmetyki. Korzyść może być znacząca, zwłaszcza gdy w grę wchodzi wyjazd z dziećmi: dla czteroosobowej rodziny to aż 200 zł do wydania.
„Pracując nad koncepcją tegorocznej edycji second minute chcieliśmy połączyć beztroskę towarzyszącą od lat marce z jeszcze większym komfortem podróżowania. Dobrze wiemy, z czym mierzą się nasi klienci i jakie są ich realne potrzeby. W efekcie uzyskaliśmy pakiet odlotowy, który pozwala poczuć się już jak na wakacjach już w momencie zamknięcia drzwi od domu. Rainbow przecież za złotówkę ogarnie parking lub taksówkę, zadba o szybką kontrolę bezpieczeństwa i zapewni budżet na zakupy – mówi Marta Góral, communication manager w Rainbow.
Promocji towarzyszy rozbudowana kampania marketingowa. Klienci dowiedzą się o pakiecie odlotowym w spotach video w 54 kinach w Polsce, na YouTube, przy szerokim wsparciu radia – 30-sek. spoty w stacjach lokalnych i ogólnopolskich, oraz reklamie OOH na lotniskach w Warszawie i Katowicach. Nie zabraknie również zasięgowych działań w internecie.
„O naszym unikalnym pomyśle na Second Minute postanowiliśmy opowiedzieć jak najszerszej grupie odbiorców. Pakiet Odlotowy to najlepszy powód, aby właśnie teraz i oczywiście w Rainbow rezerwować wakacje, bo z pewnością oferujemy coś, czego nie ma konkurencja” – dodaje Marta Góral.
POWIĄZANE WPISY
8 grudnia 2025
Bułgaria krajem turystyki winiarskiej
W ambasadzie Bułgarii w Warszawie odbyła się prezentacja Bułgarskiej Organizacji…
0 Komentarzy1 Minuty
4 grudnia 2025
Anex Tour Poland szkoli agentów w Marsa Alam
W dniach 30 listopada - 4 grudnia 2025 roku w Marsa Alam odbyło się wydarzenie branżowe…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
Kiwi.com: Polska wśród najpopularniejszych kierunków świątecznych w Europie
Tegoroczny sezon świąteczny przynosi Polsce wzrost ruchu turystycznego, a liczba…
0 Komentarzy2 Minuty
2 grudnia 2025
eSky: Wenecja, Malta i Teneryfa najpopularniejszymi kierunkami na przełomie roku
Zbliżający się przełom roku to okres zwiększonego zainteresowania wyjazdami…
0 Komentarzy2 Minuty
28 listopada 2025
Gala Exim Tours 2025 zgromadziła agentów i partnerów branży turystycznej w Warszawie
W Warszawie odbyła się Gala Exim Tours 2025, która zgromadziła agentów, partnerów oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
26 listopada 2025
eSky: Rekordowe zainteresowanie wyjazdami na jarmarki bożonarodzeniowe. Budapeszt, Praga i Wiedeń w czołówce
Grudzień otwiera dla turystów jeden z najbardziej atrakcyjnych okresów wyjazdowych -…
0 Komentarzy3 Minuty
26 listopada 2025
Polska podsumowuje udział w targach IBTM World 2025 w Barcelonie
Podczas tegorocznych targów IBTM World w Barcelonie Polska zaprezentowała szeroką ofertę…
0 Komentarzy4 Minuty
25 listopada 2025
Wakacje.pl: Przełom listopada i grudnia najtańszym momentem na podróż. Ceny wyjazdów o 30 proc. niższe niż w święta
Wakacje.pl: Przełom listopada i grudnia najtańszym momentem na podróż. Ceny wyjazdów o 30…
0 Komentarzy3 Minuty
25 listopada 2025
Ponad 300 tys. biegaczy wzięło udział w Dubai Run 2025
Dubai Run 2025 zgromadził rekordowe 307 tys. uczestników, odnotowując ponad trzykrotny…
0 Komentarzy2 Minuty










