Travelport podpisał umowę z HRS
70 tysięcy hoteli w ofercie Travelport. Firma, dostawca systemów i technologii dystrybucji i obsługi płatności podpisała wieloletnia umowę z HRS, dostawca rozwiązań hotelowych. W ramach umowy do platformy Travelport Travel Commerce Platform zostanie dodana oferta nawet 70 tysięcy hoteli HRS. Dzięki temu 67 tysięcy biur podróży korzystających z systemu Travelport będzie mieć dostęp do oferty prywatnych dostawców usług hotelowych.
Oferta HRS będzie dostępna dla biur podróży korzystających z uslug Travelport jeszcze w tym roku. Ponadto umowa ta zapewnia biurom podróży korzystającym z systemu Travelport dostęp do programu HRS Business Tariff, w ramach którego 35 tys. hoteli na całym świecie oferuje firmom promocyjne ceny.
Tobias Ragge, dyrektor generalny HRS, powiedział: „Platforma Travelport pozwala nam dotrzeć do nowych klientów na całym świecie, rozszerzając w ten sposób zasięg naszych globalnych partnerów hotelowych i zwiększając liczbę rezerwacji. Zapewnia ona biurom podróży dostęp do większej liczby hoteli i pomaga w znalezieniu odpowiednich ofert — a wszystko to w ramach sprawnego procesu rezerwacji. Współpraca ta przynosi korzyści wszystkim stronom, a dla nas stanowi kluczowy kamień milowy w realizacji naszej strategii obejmującej wiele kanałów.”
Niklas Andréen, wiceprezes ds. globalnych usług hotelarskich i mediów cyfrowych w firmie Travelport, dodał: „HRS to licząca się firma w branży dystrybucji usług hotelowych, zwłaszcza w Niemczech. Cieszymy się, że będziemy mogli dodać ich ofertę do naszej wiodącej w branży platformy i w ten sposób zapewnić biurom podróży i klientom korporacyjnym jeszcze większe możliwości. Jesteśmy bardzo zadowoleni z nawiązania tej współpracy, która stanowi część naszej długoterminowej strategii przekształcania branży turystycznej oraz rozszerzania naszej strategii Beyond Air w zakresie usług hotelowych i wynajmu samochodów, ze szczególnym uwzględnieniem rozwoju w segmencie usług hotelowych oraz podróży służbowych.”
POWIĄZANE WPISY
30 kwietnia 2024
Wakacje.pl na rynku touroperatorskim. Nowym dostawcą ofert dla marki Easygo jest OTI
Największy multiagent turystyczny w Polsce coraz mocniej interesuje się działalnością…
1 Komentarz10 Minuty
30 kwietnia 2024
Itaka wypowiedziała umowę agencyjną z Wakacje.pl
Wiodący polski touroperator wypowiedział umowę największej na rynku multiagencji…
0 Komentarzy2 Minuty
29 kwietnia 2024
Biura podróży – wycieczki nieco tańsze, ale marże podobne jak przed rokiem
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy3 Minuty
22 kwietnia 2024
Biura podróży – wahania cen imprez turystycznych wokół poziomu równowagi
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
22 kwietnia 2024
Cypr zaprezentował swoją ofertę na spotkaniach w Polsce
W dniach 8-10 kwietnia 2024 roku w Warszawie, Krakowie i Katowicach odbyły się Warsztaty…
0 Komentarzy3 Minuty
18 kwietnia 2024
Natalia Kaczmarek ambasadorką No Limits by Itaka. „Sport i podróże to najlepsze połączenie”
Rozwijająca się marka No Limits by Itaka to wynik konsekwentnego dążenia zarządu Itaka…
0 Komentarzy2 Minuty
17 kwietnia 2024
Grupa eSky z rekordową sprzedażą za 2023 rok. 3,3 mln klientów wydało na podróże blisko 3,5 mld zł
Polski właściciel globalnej platformy podróży po raz pierwszy w swojej historii…
0 Komentarzy6 Minuty
17 kwietnia 2024
Analiza Kiwi.com: rośnie popularność wyjazdów do Azji i USA na majówkę
Kiwi.com, firma travel tech i wyszukiwarka tanich podróży, przyjrzała się tegorocznym…
0 Komentarzy3 Minuty
16 kwietnia 2024
Nekera stawia na Hiszpanię. Zapowiada się kolejne rekordowe lato: ponad 180 połączeń lotniczych z Polski
Nekera poinformowała ostatnio o znaczącym wzroście zainteresowania Hiszpanią wśród…
0 Komentarzy9 Minuty