100 tys. zwiedzających w Muzeum Fabryka Czekolady E.Wedel

29 stycznia próg Fabryki Czekolady E.Wedel przekroczył stutysięczny gość. Muzeum otwarte cztery miesiące temu przyciąga tłumy turystów.
Multisensoryczna podróż przez produkcję czekolady i historię rodziny Wedlów podbiła serca zarówno dzieci jak i dorosłych, czyniąc to miejsce chętnie odwiedzaną atrakcją w Warszawie. 29 stycznia 2025 roku w Sali Projektantki, czyli na ostatnim etapie zwiedzania, odbyło się uroczyste ogłoszenie stutysięcznego gościa muzeum. Dyrektor placówki, Robert Zydel, osobiście wręczył wyróżnionej pani Kasi specjalnie przygotowaną paczkę pełną wedlowskich przysmaków, voucher na warsztaty czekoladowe, Torcik Wedlowski oraz pamiątkowy certyfikat.
,,Sto tysięcy gości w tak krótkim czasie to dla nas ogromny sukces. Nasza idea angażowania wszystkich zmysłów oraz opowiadania historii rodziny Wedlów spotkała się z fantastycznym przyjęciem – powiedział Robert Zydel – Nie spoczywamy jednak na laurach – w planach mamy nowe atrakcje, które jeszcze bardziej wzbogacą doświadczenie naszych gości.”
Muzeum Fabryka Czekolady E.Wedel staje się obowiązkowym punktem na turystycznej mapie Polski. Placówka stale wzbogaca ofertę, by odpowiadać na potrzeby różnych grup. W dniach 14–16 lutego zaplanowano warsztaty Walentynkowe dla par. To okazja, by w romantycznej atmosferze stworzyć coś wyjątkowego z czekolady. Od 1 marca muzeum otwiera się również na zagranicznych gości, wprowadzając opcję zwiedzania w języku angielskim. Na początek wycieczki w tym języku będą dostępne w dwóch terminach tygodniowo: w poniedziałki o godz. 14:00 i w piątki o godz. 18:00.
Z badań IRCENTER (listopad 2024) wynika, że niemal 75 proc. mieszkańców Warszawy zna Muzeum Fabryka Czekolady E.Wedel. Tym samym miejsce to zyskuje coraz większą rozpoznawalność jako atrakcja turystyczna stolicy. Od momentu otwarcia praktycznie wszystkie weekendowe wejściówki były wyprzedane. Na sobotnio-niedzielne zwiedzanie konieczna jest wcześniejsza rezerwacja online. Wycieczki od 10 do 20 odbywają się codziennie w grupach pod opieką przewodnika i trwają 90 minut. Bilety można kupić także w kasach biletowych oraz w automacie przed wejściem do muzeum.
POWIĄZANE WPISY
16 grudnia 2025
PLL LOT ogłaszają nabór do 4. edycji Konkursu na Najlepszą Pracę Dyplomową
PLL LOT zapraszają studentów do udziału w 4. edycji Konkursu na Najlepszą Pracę…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
Wystartował program Future Professionals dla młodych talentów branży MICE
Wystartował program mentoringowy Future Professionals dla młodych talentów branży MICE. W…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
Rankomat: Większość Polaków przywita Nowy Rok w domowym gronie
Większość Polaków planuje powitać Nowy Rok w domowym zaciszu – wynika z badania…
0 Komentarzy3 Minuty
15 grudnia 2025
Polscy turyści na drugim miejscu na Słowacji
Na konferencji prasowej w Warszawie przedstawiciele Slovakia Travel i Tatry Mountain…
0 Komentarzy2 Minuty
15 grudnia 2025
Travelist: Wysokie zainteresowanie feriami 2026. Ceny nieznacznie wzrosły
Rynek wyjazdów na ferie zimowe 2026 pozostaje stabilny – wynika z analizy Travelist.pl.…
0 Komentarzy4 Minuty
15 grudnia 2025
Ryanair przedstawia najpopularniejsze kierunki Polaków w okresie świątecznym
W okresie świąteczno-noworocznym Polacy najchętniej wybierają Włochy, Hiszpanię i Maltę,…
0 Komentarzy3 Minuty
12 grudnia 2025
Polacy wskazali najlepsze ośrodki narciarskie w kraju. Za nami pierwsza edycja rankingu Triverna.pl
Zimowy sezon w Polsce dopiero się rozpoczyna, a krajowe stoki już przyciągają narciarzy i…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2025
POWER podsumowuje branżę MICE w 2025: relacje ważniejsze niż efekty specjalne
Agencja POWER podsumowała działalność w mijającym roku i przedstawiła prognozy na 2026.…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2025
Turystyka dostępna dla wszystkich. Akademia Kompetencji TOO zapowiada cykl bezpłatnych szkoleń
Rosnąca liczba podróżnych o zróżnicowanych potrzebach oraz obowiązujące przepisy…
0 Komentarzy2 Minuty










